باتیس کالا

فروشگاه آنلاین باتیس کالا همواره می کوشد مشتریان خود را در بالاترین سطح کیفیت خدمت رسانی نماید . در این راستا قوانین و مقررات فروشگاه برای اطلاع و حفظ حقوق مشتریان عزیز این فروشگاه به شرح زیر تدوین گردید.

شیوه حمل:

کلیه کالاهای عرضه شده در باتیس کالا به درخواست خریدار برای ایشان ارسال می گردد. محصولات این فروشگاه با توجه به تنوع وزن و ابعاد به روش های متنوع قابل ارسال میباشد. پرسنل باتیس کالا خود را موظف میدانند در اسرع وقت جهت هماهنگی برای ارسال یا تحویل محلی با خریدار ارتباط برقرار نمایند.

شیوه پرداخت:

کلیه پرداخت ها در باتیس کالا به صورت آنلاین از طریق درگاه بانکی انجام می پذیرد.

پشتیبانی:

باتیس کالا همواره می کوشد با استفاده از بهترین روشهای روز بیشترین پشتیبانی و خدمات پس از فروش خود را ارائه دهد. این روشها بصورت انلاین از طریق صفحه ارتباط با ما و پیام رسان اپلیکیشن باتیس کالا یا از طریق تماس با تلفن 37174541-051 امکان پذیر میباشد.

گارانتی و ضمانت:

محصولات باتیس کالا با توجه به گستردگی آن دارای شرایط متفاوتی از نظر ضمانت و گارانتی می باشد.

این شرایط شامل کالا های بدون گارانتی , کالاهای با گارنتی تعویض , گارانتی تعمیر و گارانتی برگشت وجه میباشد. کالاهای دارای گارانتی پس از اعلام ایراد به واحد پشتیبانی و برسی فاکتور مرجوع و به شرکت های گارانتی کننده جهت تعویض یا تعمیر عودت داده شده و پس از ان به خریدار ارسال یا عودت وجه می گردد.

استرداد وجه:

محصولات باتیس کالا با توجه به مشخصات ذکر شده در صفحه هر محصول دارای گارانتی تعویض , تعمیر , یا بازگشت وجه میباشد. در صورت استفاده از محصول با گارانتی بازگشت وجه پس از اعلام موضوع به واحد پشتیبانی و مرجوع نمودن محصول هزینه پرداختی به خریدار عودت داده میشود . عودت وجه به حساب به نام خریدار و در اسرع وقت انجام خواهد گرفت.